עדיין לא חברים שלנו ביוטיוב ובפייסבוק? :( חבל בדרך כלל אנחנו ממש נחמדים:

בונה אתרים » פתיחת דף פייסבוק עסקי

פתיחת דף פייסבוק עסקי

נכתב ע"י יוחאי ירמיהו63 תגובות

בשנים האחרונות פייסבוק הפכה לפלטפורמה מצוינת המאפשרת לבעלי עסקים, חברות ופרילנסרים לפרסם את עצמם ואת העסק שלהם. קיימות סיבות רבות לכך שבעלי עסקים בוחרים באפשרות של פתיחת דף עסקי בפייסבוק כאשר שתי הסיבות העיקריות שביניהן הם שהיום כמעט לכל אדם בארץ יש חשבון פייסבוק פרטי ופתיחת דף פייסבוק עסקי היא בחינם וללא עלויות.

במדריך זה נלמד אתכם צעד אחר צעד איך פותחים דף עסקי בפייסבוק, איך לעדכן את פרטי העסק שלכם בעמוד, איך לשנות את תמונת הנושא ותמונת הפרופיל, איך להוסיף כפתור יצירת קשר, איך להשיג לייקים לעמוד, איך להוסיף משתמשים והרשאות, איך לפרסם את הפוסט הראשון בפייסבוק ונענה על השאלה של האם פייסבוק יביא לכם לקוחות לעסק או לא.

לחצו לצפייה בסרטון של איך לפתוח דף פייסבוק עסקי למתקדמים מעודכן 2022

פתיחת דף פייסבוק עסקי למתקדמים

בסרטון הבא ניתן ללמוד איך לנהל תוכן במדיה החברתית באופן מתוזמן על אוטומט

ניהול מדיה חברתית (סושיאל) על אוטומט

איך לבנות אתר בחינם בשעה וחצי?

יש לי הצעה מעניינת עבורך, יצרתי הדרכה מלאה של למעלה משעה וחצי שתלמד אותך איך לבנות אתר מ-0 בחינם כולל רכישת אחסון ודומיין. נשמע מעניין? אשמח לשלוח לך אותה למייל.

פתיחת חשבון פייסבוק פרטי

למרבית האנשים היום כבר יש חשבון פייסבוק ובמידה ויש לכם חשבון תוכלו לדלג על שלב זה. לאלה מכם שעדיין אין להם חשבון פייסבוק אתם תהיו חייבים לפתוח חשבון פרטי על מנת לפתוח חשבון עסקי. זה לא חובה לפתוח את החשבון עם הפרטים האמתיים שלכם אבל מומלץ לעשות כך. יש 2 סיבות לכך שמומלץ לפתוח חשבון פייסבוק עם הפרטים האמיתיים שלכם:

מדריך פתיחת דף עסקי בפייסבוק

  1. בפייסבוק נוטים לפעמים ללא הודעה מוקדמת או סיבה מוצדקת להגביל חשבונות מסוימים וכאשר יגבילו את החשבון שלכם לעיתים תצטרכו להוכיח שהחשבון אכן שייך לכם. במידה והחשבון שלכם יוגבל פייסבוק יבקשו שתשלחו תמונה של עצמכם או שתשלחו תמונה של תעודת הזהות שלכם. והם גם יצפו שהפרטים בתעודת זיהוי יהיו תואמים לחשבון שלכם. במידה ולא תוכלו לאמת את החשבון הפרטי גם החשבון העסקי ייחסם.
  2. הסיבה השנייה היא שכאשר מדובר פרילנסרים האנשים שירצו לעבוד אתכם יבדקו גם את הפרופיל האישי שלכם ולא רק את העמוד העסקי. במידה ותבנו את העמוד הפייסבוק האישי שלכם בצורה נכונה תוכלו להכניס יותר עבודה לעסק.

פתיחת חשבון פייסבוק היא פעולה מאוד פשוטה. כל מה שצריך לעשות הוא להיכנס לאתר של פייסבוק, להכניס את הפרטים שלכם וללחוץ על הכפתור של צור חשבון. לאחר ההרשמה תקבלו אימייל ותאלצו לאמת את כתובת המייל שאיתה נרשמתם ובסיום האימות יהיה לכם חשבון פייסבוק ותוכלו להתחיל להשתמש בו.

פתיחת חשבון פייסבוק

איך פותחים דף פייסבוק עסקי

אחרי שסיימתם את השלב הראשוני של פתיחת חשבון פייסבוק פרטי מה שנשאר לעשות כעת זה פתיחת דף/עמוד פייסבוק עסקי. על מנת לפתוח דף עסקי בפייסבוק לחצו על החץ שנמצא בראש העמוד (בצד שמאל) ותבחרו באפשרות של "צור דף". חשוב לציין שפייסבוק משנה לעיתים קרובות את הממשק של האתר ולכן סביר להניח שבעתיד המיקום של כפתור יצירת דף בפייסבוק ישנה את המיקום שלו.

פתיחת דף עסקי בפייסבוק

במידה ולא מצאת את הכפתור לחצו על הקישור מתחת ליצירת דף פייסבוק:

https://www.facebook.com/pages/create/?ref_type=pages_you_admin

אחרי שתגיעו לעמוד של יצירת דף פייסבוק יעמדו לפניכם כמה אפשרויות בחירה.

  • פתיחת עמוד פייסבוק לעסק מקומי או מקום
  • פתיחת עמוד פייסבוק לחברה, ארגון או מוסד
  • פתיחת עמוד למותג או מוצג
  • פתיחת עמוד של אמן, להקה או דמות ציבורית
  • פתיחת עמוד בידור
  • פתיחת עמוד של מטרה או קהילה

אפשרויות בחירה בעת יצירת דף פייסבוק עסקי

תבחרו את האפשרות שהכי מתאימה לעסק או למוצר שאתם רוצים לקדם. המדריך הזה יתמקד בפתיחה של דף פייסבוק לעסק מקומי או מקום ולכן במידה ותבחרו באפשרות אחרת יכול להיות שאפשרויות עריכת העמוד שלכם יהיו מעט שונות מאלו המוצגות בעמוד.

כאשר תלחצו על הדף פייסבוק שתרצו ליצור תתבקשו להכניס את הפרטים הבאים: שם העסק, רחוב, עיר/מדינה, מיקוד וטלפון. הכניסו את הפרטים שלכם ותלחצו על כפתור התחל.

יצירת דף עסקי בפייסבוק והוספת פרטים

לאחר הלחיצה על כפתור התחל פייסבוק יאפשרו לכם לבצע הגדרות מהירות לחלקים מהעמוד. תלחצו על דלג בכל החלונות שיפתחו ובהמשך המדריך נסביר איך לבצע את העריכה של כל האלמנטים מתוך עמוד הפייסבוק עצמו.

איך להיכנס לדף הפייסבוק העסקי שיצרתם

מציאת הדף פייסבוק העסקי שיצרתם לעיתים יכולה להיות מעט מסובכת ובמיוחד כאשר אתם משתמשי פייסבוק חדשים. כאשר אתם יוצרים את דף הפייסבוק אתם תועברו אליו באופן אוטומטי.

במידה ואתה נמצאים בעמוד הראשי של פייסבוק ולא מצליחים למצוא איך להיכנס לדף שיצרתם תוכלו לעשות זאת באמצעות 2 הדרכים הבאות. הדרך הראשונה היא על ידי לחיצה על החץ בראש המסך בצד שמאל ובחירה בעמוד שיצרתם. הדרך השנייה היא על ידי לחיצה על העמוד תחת התפריט של קיצורי דרך בצד הימני של המסך.

איך להיכנס לדף הפייסבוק העסקי

עדכון תמונת נושא לפייסבוק

תמונת נושא לפייסבוק היא אחד האלמנטים הכי חשובים ביותר בדף שלכם. תמונת הנושא היא הבאנר המופיע בראש עמוד הפייסבוק ובדרך כלל זה באנר זה הוא הדבר הראשון שהצופים שלכם רואים. לפי אותו באנר הם יגבשו את הרושם הראשוני על העמוד ויחליטו האם הוא מקצועי או לא. ניתן להעלות תמונת נושא שהיא תמונה סטטית, תמונות עם אנימציה ואפילו סרטוני וידאו.

נכון לתאריך פרסום המאמר הגודל המומלץ להעלאת תמונת נושא לפייסבוק הוא 820×312 פיקסלים (820 רוחב על 312 גובה). על מנת לשנות את תמונת הנושא בפייסבוק כנסו לעמוד העסקי שלכם, תלחצו על הכפתור של הוסף תמונת נושא ותעלו את תמונת הנושא שלכם:

שינוי תמונת נושא בדף פייסבוק עסקי

מומלץ להשתמש בשירותים של מעצב באנרים לפייסבוק על מנת להציב בראש העמוד תמונה מקצועית שתייצג את העסק שלכם בצורה הטובה ביותר ותאפשר לצופי העמוד לקבל רושם ראשוני חיובי.

עדכון תמונת פרופיל לפייסבוק

תמונת הפרופיל של פייסבוק בדרך כלל תהיה תמונת פרופיל שלכם או וריאציה של עיצוב לוגו המתאימה לריבוע של תמונת הפרופיל. במידה ואתם משתמשים בלוגו שלכם בתור תמונת פרופיל מומלץ להשתמש בעיצוב מקצועי שיתאים לריבוע הקטן, אל תזרקו פשוט את תמונת הלוגו בתוך הריבוע ותתפללו שזה יעבוד, צריך להתאים את התמונה לריבוע על מנת שהעיצוב יהיה מקצועי.

הגודל המומלץ להעלאת תמונת פרופיל הוא 350×350 פיקסלים. ניתן גם להעלות את התמונה בגודל קטן יותר כמו 180×180 פיקסלים אבל אתם תקבלו אזהרה מפייסבוק שהתמונה קטנה והיא תהיה פחות ברורה.

על מנת לעדכן את תמונת הפרופיל לחצו על תמונת הפרופיל ותוסיפו את התמונה שאתה רוצים שתופיע בעמוד:

עדכון תמונת הפרופיל של פייסבוק

הוספת פרטי העסק לדף הפייסבוק

השלב הבא הוא להוסיף את פרטי העסק. בשלב זה תוכלו להוסיף פרטים על העסק שלכם כמו: אודות החברה, הסיפור שלכם, דואר אלקטרוני, אתר אינטרנט וכו'…

על מנת להוסיף את פרטי העסק תלחצו על הפתור של "הצג עוד" שנמצא בתפריט מתחת לתמונת הפרופיל שלכם. לאחר לחיצה התפריט יורחב ויופיע כפתור "אודות", תלחצו עליו.

עדכון פרטי העסק בדף פייסבוק

בעמוד אודות החדש שיפתח הכניסו את כל הפרטים של העסק ודאגו לנסח את התוכן בצורה ברורה. במידה ויש לכם אתר אינטרנט חשוב לעדכן גם את האתר בתוך העמוד ובדרך כלל מומלץ לקשר גם מהאתר לעמוד הפייסבוק העסקי.

עדכון עמוד אודות בפייסבוק

הוספת כפתור יצירת קשר לעמוד הפייסבוק

אחת האפשרויות המעניינות שיש לפייסבוק להציע היא האפשרות של הוספת כפתור יצירת קשר. באופן רגיל בראש העמוד קיים כפתור שליחת הודעה באמצעות הצ'אט של פייסבוק. את הכפתור הזה ניתן לשנות לכפתור יצירת קשר שיעביר את הגולש לכתובת של אתר אינטרנט שאתם תבחרו. במידה ויש לכם אתר אינטרנט ובאתר שלכם יש עמוד יצירת קשר תוכלו להעביר את הצופה לעמוד יצירת הקשר באתר שלכם.

על מנת לערוך את הכפתור שיעביר את הצופה לאתר לחצו על הכפתור של שלח הודעה שנמצא מתחת לתמונת הנושא בפייסבוק ובחלון שיפתח תלחצו על אפשרויות מתקדמות:

הוספת כפתור יצירת קשר לפייסבוק

בחלון הבא תלחצו על הכפתור של צור קשר, תבחרו באפשרות של "צור איתנו קשר" ולאחר מכן תכניסו את הקישור לעמוד צור קשר שבאתר ותלחצו על שמירת שינויים. לאחר שמירת השינויים כאשר צופים בעמוד בפייסבוק ילחצו על כפתור יצירת קשר הם יועברו באופן אוטומטי לעמוד יצירת הקשר שתבחרו.

הוספת קישור לכפתור יצירת קשר בפייסבוק

במידה ואתם לא מעוניינים בכפתור יצירת קשר אתם יכולים לבחור בסוג אחר של כפתור מרשימת הכפתורים שיש לפייסבוק להציע. כרגע אתם יכולים לבחור באפשרויות של כפתורים מסוג: התקשר עכשיו, שלח הודעה, הרשמה, קבל הצעת מחיר וכפתור שלח דוא"ל. תוכלו לבחור את האפשרות שהכי מתאימה עבורכם ולעדכן את הפרטים שפייסבוק מבקשים.

פרסום הודעה בדף הפייסבוק העסקי

אם הגעתם עד לכאן עברתם את החלק הקשה וכעת כל מה שנותר לעשות הוא לפרסם את ההודעה הראשונה בדף הפייסבוק החדש. פרסום של הודעה בפייסבוק היא פעולה פשוטה מאוד, כל מה שצריך לעשות זה להיכנס לדף הפייסבוק שלכם ומתחת לתמונת הנושא תוכלו לראות טופס שבו אתם יכולים לכתוב את ההודעה. תוכלו גם להוסיף תמונות או סרטונים על מנת להפוך את הפרסום למעניין יותר.

פרסום פוסט בפייסבוק

אם אתם מנהלים עמוד פייסבוק עסקי ואתם מעוניינים ללמוד על פרסום פוסטים בפייסבוק באופן יותר מקצועי תוכלו לראות את כל סוגי הפוסטים שאפשר לפרסם ומידע נוסף בנושא בסרטון מתחת.

ניתן לצפות בסרטון הדרכה על מנת ללמוד על כל האפשרויות של פרסום פוסטים בעמוד פייסבוק עסקי

פרסום פוסטים בפייסבוק - כל הדרכים הקיימות לפרסום פוסטים בפייסבוק

איך להשיג לייקים לדף פייסבוק?

איך להשיג לייק לעמוד פייסבוק

כעת הדבר הבא שצריך לעשות הוא להשיג לייקים לעמוד הפייסבוק. עמוד פעיל עם כמות לייקים גדולה תגרום לעמוד להיראות יותר מקצועי ומכובד בעיני הלקוחות הפוטנציאלים שצופים בו. קיימות דרכים שונות להשגת לייקים לפייסבוק שהבסיס שלהם הוא ליצור עמוד פייסבוק מעניין עם תוכן איכותי וכשזה לא עובד צריך סיוע של פרסום מומן או דחיפה של לקוחות קיימים להיכנס לעמוד ולעקוב אחריכם.

  • הדבר הראשון שאפשר לעשות הוא לבקש לייק מחברים ומשפחה. בקשו מכל החברים שלכם או מחברי משפחה שיש להם חשבון פייסבוק שיעשו לכם לייק.
  • ניתן להשיג לייקים על ידי מתן הטבות למי שיעשה לייק לעמוד שלכם. לדוגמא: עשו לנו לייק וקבלו 20 ש"ח הנחה בקנייה הבאה.
  • כמו שכבר נאמר מעל, פרסו תוכן איכותי ופוסטים מעניינים שיגרמו לצופים בעמוד לעשות לו לייק.
  • הוסיפו כפתור לייק באתר שלכם –  ניתן להוסיף כפתור לייק לאתר שלכם ובלחיצה עליו תקבלו לייק לעמוד הפייסבוק העסקי.

קיימת דרך נוספת להשיג לייקים לעמוד אבל אנחנו פחות ממליצים עליה והדרך הזאת היא על ידי קניית לייקים לפייסבוק. במידה ויצא לכם לראות עמודי פייסבוק ללא שום תוכן ועם כמות לייקים מטורפת סביר להניח שאותו אדם שמפעיל את העמוד בחר לקנות את הלייקים. ניתן לקנות 100-5000 לייקים בעלות של כמה דולרים בודדים.

בהרבה מקרים זה עובד והרבה בעלי עסקים בוחרים באפשרות זו של קניית לייקים אבל עדיף לא לקחת סיכון שפייסבוק יעלו על זה. בנוסף מרבית ההצעות של קניית לייקים הם מאנשים מכל העולם באופן רנדומלי ומחשבונות פייסבוק לא אמיתיים ככה שאם מישהו יקדיש כמה דקות לבדיקת רשימת האנשים שנתנו לכם לייק הוא יוכל לראות שלא מדובר באנשים אמיתיים.

הוספת הרשאות ומשתמשים לעמוד פייסבוק

במקרים שבהם אתם בוחרים לפתוח דף עסקי בפייסבוק שמנוהל בצורה משותפת אז ניתן להוסיף הרשאות מנהל גם למשתמשים נוספים בעסק/חברה ולאפשר גם להם את כל אפשרויות העריכה שמקבל המנהל הראשי שפתח את עמוד הפייסבוק תחת השם שלו.

על מנת להוסיף הרשאות מנהל למשתמש נוסף עליכם להיכנס לחלון של עמוד הפייסבוק שפתחתם ובתפריט העליון תלחצו על "הגדרות". לאחר מכן בתפריט הצדדי תבחרו באפשרות של "תפקידים בדף" ותחת הכותרת של "הקצה תפקיד חדש בדף" תכתבו את השם/אימייל של איש הקשר שאתם רוצים לתת לו הרשאות ותבחרו גם את התפקיד שאתם רוצים להגדיר לו. אם אתם מעוניינים שיהיו לו אפשרויות עריכה וניהול מלאות אז תבחרו באפשרות של "מנהל".

הוספת הרשאות למשתמשים נוספים בדף פייסבוק

דבר נוסף שאפשר לעשות לעמוד משותף בפייסבוק הוא להוסיף בתור "חברים בצוות" (Team Members) את הפרופיל האישי של מנהלי הדף העסקי. חשוב לציין שעל מנת שתוכלו להוסיף פרופיל אישי לעמוד עסקי חייב להיות לפרופיל הרשאות משתמש לעמוד (כפי שהסברנו מעל) וכל משתמש יכול להוסיף רק את עצמו בתור חבר הקבוצה (המנהל לא יכול להוסיף חברים אחרים).

על מנת להוסיף את עצמכם בתור חבר קבוצה של העמוד לחצו בתפריט הימני על הלחצן של "אודות" ותחת הכותרת של "חברים בצוות" תוכלו ללחוץ על "הוסף את עצמך כחבר בצוות" ולאחר מכן תלחצו על אישור.

הוספת חבר קבוצה לעמוד פייסבוק עסקי

לאחר שהוספתם את עצמכם בתור חבר בצוות (ושוב אנחנו מזכירים שכל אחד יכול להוסיף רק את עצמו בתור חבר צוות) אז תוכלו לראות שכעת בתפריט הצדדי של דף הפייסבוק העסקי מופיע כעת חלון שנקרא "החברים בצוות" ובחלון הזה ניתן יהיה לראות את הפרופילים האישיים של כל חברי הקבוצה שמנהלים את העמוד והוסיפו את עצמם בתור חברי הצוות.

חברי צוות בעמוד פייסבוק

האם פייסבוק יביא לכם לקוחות?

אחת הטעויות הנפוצות שעושים בעלי עסקים רבים היא לחשוב שמספיק לפתוח עמוד פייסבוק עסקי ולקבל באופן מיידי פניות מלקוחות.

מדובר בטעות נפוצה מאוד וחשוב להבין שבאותה צורה שאתם פותחים דף פייסבוק עסקי לחברה/עסק שבניתם כך עושים ועשו גם כל המתחרים שלכם ולהם יש את היתרון של הוותק וגם של פרסומים שהם עשו בעבר.

בנוסף לכך בשונה ממנועי החיפוש פייסבוק היא פלטפורמה שעובדת יותר על הצגת פוסטים רק למי שעוקב אחרי העמוד העסקי (וגם את זה הם עושים באחוזים מאוד קטנים) ולכן על מנת שתוכלו להגיע ללקוחות של העסק תחילה תצטרכו לגרום ללקוחות פוטנציאליים לעקוב אחרי העמוד העסקי ולא מדובר כאן בעבודה פשוטה.

בשורה התחתונה פתיחת עמוד בפייסבוק ללא השקעה לא תביא שום תועלת ובטח שלא תביא לקוחות חדשים. במידה ואתם משקיעים בעמוד בדף העסקי זמן, כסף ומשאבים גם אז תצטרכו לחכות חודשים או שנים עד שההשקעה תחזיר את עצמה.

נכון להיום במידה ואתם רוצים להביא לקוחות חדשים לעסק באמצעות עמוד פייסבוק עסקי אז סביר להניח שתוכלו לעשות זאת בעיקר באמצעות פרסום בפייסבוק ולא באמצעות דף עסקי, הפרסום הממומן בפייסבוק מצריך דף עסקי ולכן העמוד חייב להיות מספיק מקצועי.

את הפרסום מבצעים באמצעות מודעות לפייסבוק בצירוף תוכן וקישור אל דף נחיתה שאליו אתם רוצים להעביר את הגולש לאחר לחיצה על המודעה. חשוב לציין שבדרך כלל כל לחיצה על המודעה או כל כמות צפיות הם בתשלום שתצטרכו לשלם לפייסבוק.

ניתן לצפות בסרטון הדרכה על מנת להבין האם פייסבוק יביא לכם לקוחות

האם עמוד פייסבוק עסקי יביא לכם לקוחות? כל האמת נחשפת!

חסרונות של דף פייסבוק עסקי

למרות היתרונות של פייסבוק יש גם חסרון אחד גדול מאוד. זה נכון בשונה מתהליך בניית אתר בוורדפרס שבו אתם פונים אל בונה אתרים שיסייע לכם בביצוע המטלה בתשלום פתיחת דף פייסבוק עסקי לא כרוכה בתשלום אבל בסוף היום העמוד הוא לא רכוש שלכם אלה של פייסבוק. קיימים הרבה בעלי עסקים ודמויות מפורסמות שהסתמכו באופן מלא על עמוד הפייסבוק שלהם ואפילו ועיקר הכנסתם הגיעה מאותו עמוד, ופתאום ביום אחד בהיר וללא התראה מוקדמת פייסבוק החליטו לסגור להם את העמוד ללא סיבה מיוחדת.

ברגע שהעמוד שלכם נסגר במרבית המקרים לא יהיה לכם אם מי לדבר וכאשר פייסבוק יחסמו אתכם אתם פשוט תצטרכו להתחיל מחדש ואת עניין הפלישה לפרטיות והעבודה שפייסבוק אוספת עלינו כל פיסת מידע שהיא יכולה נשאיר ליום אחר.

פתיחת עמוד פייסבוק לעסק היא פעולה חכמה שיכולה להיות משתלמת אם תשקיעו את הזמן בפיתוח וקידום הפרופיל העסקי, ולמרות זאת אל תשימו את כל הביצים בסל אחד ואל תשכחו שבסופו של דבר העמוד לא שייך לכם. תתחילו עם פייסבוק ותנסו להתפתח גם לכיוונים שונים כמו בניית אתר ושימוש באמצעי פרסום אחרים.

מסקנות לפתיחת דף פייסבוק עסקי

אז כפי שראיתם פתיחת דף עסקי בפייסבוק היא לא פעולה מסובכת ובעזרת המדריך היא לא אמורה לקחת לכם יותר משעה. במידה ומדובר בדף פייסבוק עסקי שאמור גם להכניס לכם כסף מומלץ להשתמש בשירותיו של מעצב גרפי עבור עיצוב תמונת נושא לפייסבוק ועיצוב תמונת פרופיל.

תמיד תזכרו שלמרות שעמוד פייסבוק עסקי עוזר בתהליך של מיתוג לעסק בסופו של יום הדף שפתחתם לא שייך לכם אלה לפייסבוק אז אל תשקיעו יותר מידי מאמץ בקידום העמוד אלה רק את המאמץ המינימלי הנחוץ. הבנייה של עמוד פייסבוק מקצועי תעזור בהמשך הדרך כאשר תרצו לבצע פרסום בפייסבוק באופן ממומן.

שיהיה המון בהצלחה ואם יש לכם שאלות השאירו אותם בתגובות מתחת ונשמח לעזור.

יש לכם שאלות או משהו להוסיף? שתפו אותנו בתגובות מתחת!

במאמר זה עשינו מאמץ לרכז את רוב הנושאים החשובים שצריך לדעת כאשר פותחים עמוד פייסבוק עסקי. אם משהו היה לא מובן או אם יש לכם שאלות על נושאים שלא ציינו במאמר שתפו אותנו בתגובות מתחת ונשמח לעזור.

עוד לא צפיתם בהדרכה? זה בחינם!

 אני רוצה ללמד אתכם לבנות אתר אחד בחינם. מדובר על הדרכה של למעלה משעה וחצי שבה אני אלמד אותך מ-0 לבנות אתר כולל רכישת אחסון ודומיין. לקבלת ההדרכה למייל באופן מיידי יש להשאיר פרטים מתחת.

אם אהבתם את המדריך ואתם רוצים לשתף אותו ניתן לעשות זאת על ידי לחיצה על כפתורי השיתוף מתחת:

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בטוויטר
שיתוף בוואטסאפ
שיתוף בלינקדאין
יוחאי ירמיהו

יוחאי ירמיהו

בעל תואר ראשון בלוגיסטיקה וכלכלה ותואר הנדסאי בתעשייה וניהול עם התמחות בשיווק.
מעצב גרפי ומפתח אתרים עם ניסיון מעשי של למעלה מעשור בכל מה שקשור לעולם הדיגיטלי. נינג'ה מומחה למערכת המופלאה לבניית אתרים שנקראת וורדפרס, וזהו בסך הכל :-).

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אתכם:

קורס בניית אתרים בחינם

רוצים ללמוד לבנות אתרים בחינם? מעולה יש לי פתרון שאתם תאהבו. יצרתי במיוחד עבורכם הדרכה מלאה של שעה וחצי שבמהלכה אלמד אתכם איך לבנות אתר מ-0 בוורדפרס.

פתיחת וואטסאפ ביזנס/עסקי

המדריך המלא לפתיחת וואטסאפ עסקי (WhatsApp Business). במדריך זה נלמד אתכם איך להגדיר את פרטי העסק, איך ליצור הודעות מהירות, איך לנהל את הלקוחות שלכם וכו'...

כלים לשיווק, מיתוג וקידום העסק

מעוניינים לקדם את העסק שלכם אבל אתם לא יודעים איך? במאמר הבא הכולל תמונות ודוגמאות נציג בפניכם 27 כלים שונים לקידום, מיתוג ושיווק העסק שכדאי לכם להכיר.

מדריך להעלאת אתר לאוויר

העלאת אתר לאינטרנט היא לא פעולה מסובכת. במדריך זה המיועד למתחילים נלמד אתכם כיצד לרכוש דומיין ושרת אחסון ומה עליכם לעשות על מנת להעלות את האתר שלכם לרשת.

מה זה וורדפרס (WordPress)?

שמעתם את המילה וורדפרס (WordPress) ולא ידעתם מה זה? במאמר הבא נלמד אתכם מה זה וורדפרס, מה עושים עם וורדפרס, ומה היתרונות של וורדפרס על המתחרים.

גודל תמונות לרשתות החברתיות

צפו בגדלי התמונות המעודכנים לאתרי המדיה החברתית. תוכלו למצוא את גודל התמונות לטוויטר, פייסבוק, יוטיוב, לינקדאין, גוגל+, אינסטגרם, וואטסאפ ופינטרסט.

אינדקסים מומלצים לקידום העסק

אינדקסים הם אתרים שמאפשרים לפרסם אתר או עסק במנועי החיפוש. צפו ברשימת האינדקסים הישראליים המובילים בארץ שיעזרו לקדם את העסק שלכם בגוגל.

מה זה עמוד נחיתה?

במאמר הבא תוכלו ללמוד מה זה דף נחיתה ואיך הוא יכול לעזור לפרסום העסק שלכם בגוגל ובפייסבוק. בנוסף תקבלו גם כמה טיפים ליצירת דף נחיתה אפקטיבי שמביא תוצאות.

פתיחת מייל עסקי בחינם

צפו במדריך הבא על מנת ללמוד איך לפתוח מייל עסקי ב-Gmail עם סיומת הדומיין ובחינם. נלמד אתכם צעד אחר צעד כל מה שאתם צריכים לדעת על מנת ליצור אימייל לעסק.

63 תגובות

  1. אורח
    אורח

    תודה על המדריך
    איך אפשר להוסיף את הכפתור לייק לאתר שלי כמו שמופיע במדריך?

    1. יוחאי ירמיהו
      יוחאי ירמיהו

      שלום,
      על מנת שתוכל להוסיף את הכפתור לייק לעמוד באתר שלך אתה צריך להיכנס לעמוד הבא של פייסבוק למפתחים.
      https://developers.facebook.com/docs/plugins/like-button
      בעמוד של יצירת הכפתור תצטרך להכניס את עמוד הפייסבוק שלך ואת הרוחב של התיבה שתכניס לאתר שלך. לאחר מכן תלחץ על הכפתור "Get Code" ותעתיק את הקוד שתקבל שם לאתר שלך.

      1. אילנית
        אילנית

        היי, איך מעתיקים את קוד הלייק לדף הפייסבוק? דרך העריכה לא ניתן…

        1. יוחאי ירמיהו
          יוחאי ירמיהו

          היי הקוד מהעמוד שציינתי מעל מתאים לאתר אינטרנט ולא לעמוד פייסבוק.

          בעמוד הפייסבוק שלך יש בחלק העליון של העמוד מתחת לתמונת הנושא (תמונת הבאנר הגדולה) את האפשרות לעשות לייק לעמוד.

          אם המטרה היא ליצור כתובת URL פשוטה שתאפשר לעשות לייק לעמוד אז נשמע כאילו זה אמור להיות אפשרי אבל ופשוט אבל עשיתי חיפוש מהיר ולא מצאתי פתרון.

  2. חגי לוי
    חגי לוי

    תודה על המדריך המפורט והפשוט להבנה.
    צפיתי במדריך והצלחתי לפתוח עמוד פייסבוק לעסק שלי ואני רוצה לשנות את השם של העמוד שפתחתי.
    איך אני יכול לעשות את זה?

    1. יוחאי ירמיהו
      יוחאי ירמיהו

      שלום חגי,
      אני שמח לשמוע שהמדריך עזר לך.
      על מנת לשנות את השם של עמוד הפייסבוק שלך אתה תצטרך ללחוץ על כפתור "אודות" שנמצא מתחת לשם של העמוד שלך בתפריט הימני ושם תהיה לך האפשרות של לחיצה על כפתור "עריכה" שיופיע מצד שמאל לשם העמוד שהגדרת.
      שינוי שם של עמוד בפייסבוק
      לאחר שתשנה את השם של העמוד בדרך כלל תקבל הודעה מפייסבוק בתוך בתוך מספר דקות שמודיעה אם השינוי שביצעת אושר או נדחה.

  3. נורית בן יוסף
    נורית בן יוסף

    תודה על המדריך. פתחתי דף עסקי עם השם שלי בעברית ובאנגלית והעיסוק. למה כשאני עושה חיפוש בגוגל של השם שלי בעברית או באנגלית לא עולה הדף העסקי שלי?

    1. יוחאי ירמיהו
      יוחאי ירמיהו

      שלום נורית,
      כאשר את יוצרת עמוד בפייסבוק לפעמים יכול לקחת זמן עד שהעמוד יופיע בתוצאות החיפוש של גוגל. בדרך כלל מדובר בכמה ימים אבל זה יכול גם לקחת שבוע שבועיים.

      אני אציין בנוסף שעמוד פייסבוק חדש שלא מכיל שום תוכן, פוסטים ועוקבים הוא עמוד שנחשב על ידי גוגל כעמוד פחות איכותי ואם השם של העמוד שלך הוא ביטוי תחרותי שאתרים נוספים משתמשים בו אז בגלל התחרות סביר להניח שהעמוד שלך לא יופיע בעמודים הראשונים בגוגל גם לאחר שבוע שבועיים.

      1. נורית בן יוסף
        נורית בן יוסף

        הבנתי, אחרי שעות של חיפוש תשובה, המון תודה!!!
        אני אתחיל להעלות תוכן ואבדוק בהמשך.

  4. אורה
    אורה

    האם בתמונת קאבר בדף פייסבוק עסקי, ניתן להוסיף טלפון?

    1. יוחאי ירמיהו
      יוחאי ירמיהו

      שלום אורה,
      לפני כמה שנים פייסבוק אסרו על השימוש במספר טלפון בתמונת קאבר.
      עד כמה שאני זוכר האיסור להשתמש בטלפון נכתב בזמנו באופן מפורש ב-Guidelines של העלאת תמונת קאבר פייסבוק:
      https://www.facebook.com/help/333543230019115?helpref=search&sr=2&query=cover%20guidelines

      נכון להיום הסעיף של האיסור כבר לא מופיע ועד כמה שאני יודע מותר להשתמש במספר טלפון בתמונת הקאבר של העמוד שלך.

      אני לא רוצה להתחייב לך ב-100% שמותר כי זה לא כתוב באופן מפורש אבל גם בעמוד הפייסבוק שלנו יש מספר טלפון בתמונת הקאבר ונכון לעכשיו עוד לא היו לנו בעיות עם זה.
      https://www.facebook.com/YYDevelopment/

  5. מורן מנחם
    מורן מנחם

    אלפי תודות על המדריך המצוין עזרת לי מאוד.
    אני מעלה לפייסבוק תמונת נושא בגודל שציינת במדריך 820 פיקסלים ברוחב ו-312 פיקסלים בגובה והתמונה מופיעה טוב במחשב הביתי אבל היא נחתכת כאשר אני צופה בעמוד בטלפון הנייד.
    יש אולי גולי לתמונת נושא שיאפשר הצגה טובה של התמונה גם במחשב וגם בטלפון הנייד?

    תודה מראש,
    מורן

    1. יוחאי ירמיהו
      יוחאי ירמיהו

      שלום מורן,
      הגודל של תמונת הנושא המוצגת במחשב הנייח הוא 820×312 וכמו שציינת הגודל הזה לא מתאים לטלפונים הניידים מאחר והתמונה נחתכת בצדדים.

      מומלץ במקום זה להשתמש בגודל 820×462 שיאפשר הצגה של התמונה בצורה טובה גם בסמארטפונים. רצוי שתשימי לב שברגע שאת מעלה את התמונה בגודל הזה החלק העליון והחלק התחתון של התמונה יחתכו במחשב הנייח/ביתי ולעומת זאת כל התמונה תופיע בטלפון הנייד.

      כאשר את מעלה את הגודל החדש תוודאי שהאלמנטים החשובים נמצאים באמצע של התמונה ולא בתחתית או בחלק העליון של התמונה.

      בנוסף את מוזמנת לצפות במדריך נוסף שכתבנו שמדבר על גודל תמונות לרשתות החברתיות ושם תוכלי לראות את גודל התמונות לכל אתרי המדיה החברתית הגדולים. בנוסף אנחנו גם דואגים לעדכן את הגדלים שם כאשר הם משתנים.

  6. משה
    משה

    שלום,
    יש לי עמוד עסקי שמנוהל מעמוד פרטי שגם שמו הוא שם העסק, נפתח רק לטובת הדף העסקי היות ואין לי בכלל פרופיל פייסבוק ולא רציתי לפתוח האם זה בסדר?

    1. יוחאי ירמיהו
      יוחאי ירמיהו

      שלום משה,
      אם אתה פותח עמוד עסקי אז עדיף שהוא תחת פרופיל עם השם שלך.

      כשמדובר בפרופיל אישי לא פעיל לפייסבוק לפעמים יש את הנטייה לחסום את החשבון ולבקש לאמת אותו עם תמונה שלך. אני לא יודע אם זה אימות ידני או ממוחשב אבל אם יבקשו ממך לאמת את החשבון ושם החשבון הוא עסקי אז יכול להיות שיחסמו את החשבון.

      באופן כללי עדיף לפתוח את החשבון אישי עם השם שלך ופשוט לא לעשות בו שימוש. אתה יכול גם לנסות ולהישאר גם במצב הזה וסביר להניח שלא יהיו בעיות אבל לדעתי עדיף לא לקחת סיכון.

  7. ליאת
    ליאת

    יש לי דף עסקי בפייסבוק (שיווק שותפים) והבנתי שאנשים לא יכולים להעלות תמונות בתגובות שלהם לפוסטים.
    איך אפשר לשנות את זה בלי לאפשר להם לפרסם פוסטים בדף?

    1. יוחאי ירמיהו
      יוחאי ירמיהו

      שלום ליאת, לצערי אני לא חושב שזה אפשרי.

      ברגע שאת חוסמת את האפשרות לפרסום פוסטים בדף פייסבוק גם האפשרות להעלות תמונות בתגובות נחסמת. אני לא בטוח אם הבעיה היא באג של פייסבוק או שזאת כוונת המכוון אבל אני חושב שהאופציה הכי טובה שיש לך היא לאפשר למבקרים לפרסם פוסטים ולסמן בנוסף את האפשרות של "בדוק פוסטים של אנשים אחרים לפני שהם יפורסמו בדף".

      בשביל לעשות את זה את צריכה להיכנס להגדרות של העמוד בפייסבוק. לוודא שאת נמצאת בתווית של "כללי" ותחת האפשרות של "נראות של הדף" תבחרי ב-"אפשר למבקרים בדף לפרסם פוסטים" ותוודאי שהאפשרויות הבאות מסומנות:
      "אפשר פוסטים של תמונות וסרטונים"
      "בדוק פוסטים של אנשים אחרים לפני שהם יפורסמו בדף"

      איך לאפשר למבקרים להגיב בדף פייסבוק

      שימי לב שפייסבוק כותבים שם שלמרות שפוסט של המשתמש לא יופיע בעמוד ללא אישור שלך הוא יכול להופיע באזורים אחרים של פייסבוק כמו בחיפושים למשל אז תעשי את השיקול שלך אם זה משהו שאת רוצה.

  8. שמואל
    שמואל

    מדריך מצוין כל הכבוד!!!
    אני מעוניין לפתוח דף עסקי בפייסבוק ואני לא רוצה שאנשים אחרים ידעו שהדף שייך לי. האם צופים בעמוד יוכלים לראות שאני הוא מי שפתח את העמוד או שקיימת דרך להסתיר את זה שאני פתחתי את העמוד?

    1. יוחאי ירמיהו
      יוחאי ירמיהו

      שלום שמואל,

      אתה לא הראשון ששואל אותי את השאלה הזאת. ניסיתי בעבר לעשות חיפוש ברשת לדרכים שבהם אפשר למצוא את המנהל של עמוד פייסבוק ולא הצלחתי למצוא דרך טובה לעשות את זה. סביר להניח שבאמצעים רגילים זה לא אפשרי אלא אם כן הגדרת את הפרטים של יצירת קשר בעמוד אודות או במידה והגדרת את עצמך בתור מנהל העמוד.

      ולמרות זאת אני לא יכול להגיד לך שזה בלתי אפשרי ב-100%. לדעתי אם זה ממש חשוב לך שלא יוכלו לגלות שאתה המנהל של העמוד אולי יהיה רעיון טוב יותר לפתוח משתמש חדש בפייסבוק ועליו לפתוח את העמוד החדש.

  9. AZIZ
    AZIZ

    שלום לך , אני מעוניין בפתיחת דף עסקי לחברה אבל אני לא רואה את האופציות שציינת :
    •פתיחת עמוד פייסבוק לעסק מקומי או מקום
    •פתיחת עמוד פייסבוק לחברה, ארגון או מוסד
    •פתיחת עמוד למותג או מוצג
    •פתיחת עמוד של אמן, להקה או דמות ציבורית
    •פתיחת עמוד בידור
    •פתיחת עמוד של מטרה או קהילה

    מה שמופיע אצלי זה רק שתיים :
    עסק או מותג
    קהילה או דמות ציבורית

    מה עושים ?

    1. יוחאי ירמיהו
      יוחאי ירמיהו

      שלום,

      פייסבוק משנים את הממשק ואת האפשרויות שיש להם לעיתים קרובות ולכן המדריך לא יכול להישאר עדכני לזמן רב. המטרה העיקרית כאן היא להעביר את הרעיון המרכזי של איך לפתוח את החשבון בפייסבוק ומה הדברים שצריך לעשות בעת פתיחת החשבון.

      אם אתה מעוניין בדף עסקי לחברה ואלו 2 האופציות היחידות שאתה רואה אז תבחר באפשרות של "עסק או מותג".

  10. דפנה
    דפנה

    מדריך מאוד מפורט ומועיל תודה רבה!!!
    יש לכם אולי גם מדריך לפרסום ממומן בפייסבוק?

    1. יוחאי ירמיהו
      יוחאי ירמיהו

      שלום דפנה היקרה ותודה על המחמאות.
      עדיין אין לנו מדריך בנוגע לפרסום בפייסבוק אבל זה אחד המדריכים הבאים שנפרסם באתר.

      אם אתה רוצה לקבל עדכון שהמדריך ומדריכים נוספים מתפרסמים את מוזמנת להירשם לרשימת תפוצה באמצעות אחד הטפסים שמפוזרים בעמוד ותקבלי עדכון למייל בכל פעם שיוצא מדריך חדש.

  11. רועי
    רועי

    אין אפשר להגיב לדף הפייסבוק שלי בשמי או בשם הדף מהנייד?
    מהמחשב ברור לי איך אני מחליף משתמש אבל מהנייד אני לא מוצא את זה מיהו יודע?

    1. יוחאי ירמיהו
      יוחאי ירמיהו

      שלום רוי, השינוי של השם משתמש בתגובה בפייסבוק הוא פחות או יותר זהה גם במחשב הנייח וגם בטלפון הנייד. קצת מעל התגובה יש לך אייקון של המשתמש המחובר ואתה צריך ללחוץ עליו ולשנות אותו לשם המשתמש שדרכו אתה רוצה להגיב.

      אתה יכול לראות בתמונה מתחת על איזה אייקון ללחוץ בשביל לשנות את המשתמש בטלפון הנייד:
      שינוי משתמש לתגובה בפייסבוק שבטלפון הנייד

      1. רועי
        רועי

        תודה רבה על ההתיחסות והתגובה המקצועית.
        אצלי זה נראה אחרת האיקון הזה לא קיים ולא ברור לי למה

        1. יוחאי ירמיהו
          יוחאי ירמיהו

          היי רועי,
          אני אנסה להבהיר את מה שעשיתי על מנת שנוכל לוודא שאין פה אי הבנות.

          1) בשביל שיופיע לך האייקון אתה צריך שהעמוד העסקי בפייסבוק וגם הפרופיל יהיו על אותו החשבון. זאת אומרת שפתחת את העמוד העסקי באמצעות הפרופיל האישי שאיתו אתה רוצה להגיב.

          2) הדוגמא שצירפתי היא לפרסום תגובה בעמוד עסקי שייך לי ולא בעמוד של מישהו אחר שלא נמצא בבעלותי.

          3) האופציה לשינוי המהיר ותגובה באמצעות משתמש אחר קיימת לי רק בתור תגובה לפוסטים שקיימים בעמוד ולא בתור האופציה לפרסום פוסטים חדשים. אתה מנסה להגיב לפוסטים קיימים עם המשתמש האישי או לפרסום באמצעותו פוסטים חדשים בעמוד?

          1. רועי
            רועי

            אני מנסה להגיב לפוסטים שהעלתי בעמוד העסקי שלי שאני יצרתי , אני האדמין בעמוד ולא מופיע לי שום אופציה לשנות אם אני המגיב או העמוד מגיב.
            כמו שציינתי דרך המחשב יש לי את האופציה הזאת אבל דרך האנדרוייק או האייפון אין לי אפשרות לשנות.
            לצערי אני לא יכול העלות כאן צילום מסך שתראה מה אני רואה

            1. יוחאי ירמיהו
              יוחאי ירמיהו

              היי רועי אני מבין,
              לצערי הרב אם זה הבעיה אז אין לי דרך לעזור לך.

              אם זה עובד במחשב זה צריך לעבוד גם בנייד. יכול להיות שיש איזשהו באג ספציפי בדף הפייסבוק שלך או בעיה של פייסבוק עם ההצגה בטלפון שלך. אבל אם ניסית את זה גם באנדרואיד וגם באייפון וב-2 האופציות זה לא עבד לך אז אני לא בטוח אם יש משהו שאפשר לעשות בשביל לתקן את זה.

              אני בכל מקרה בדקתי את זה עכשיו ב-2 חשבונות שונים שלי בפייסבוק וב-2 טלפונים שונים של אנדרואיד וב-2 המקרים זה עבד לי.

  12. אתי
    אתי

    ראשית תודה על המדריך ועל שיתוף הידע!

    שאלתי, כיצד ניתן לעבוד על דף עסקי לאורך זמן בטרם פרסומו המיידי – כלומר האם ניתן לעבוד offline ולפרסם רק ברגע שמרגישים שהדף מוכן היטב? האם ניתן להגדיר שהדף יהיה offline וחשוף רק אליי כרגע?

    תודה.

    1. יוחאי ירמיהו
      יוחאי ירמיהו

      שלום אתי,
      אחרי שאת יוצרת את העמוד פייסבוק העסקי תיכנסי אליו ותוכלי לראות שבראש העמוד יש לך את האפשרות של "הגדרות". תלחצי על האפשרות ותוודאי שאת נמצאת בלשונית של כללי ושם תחת האפשרות של "נראות של הדף" תוכלי לבחור באפשרות של "הדף לא פורסם" ואז רק את תוכלי לראות את העמוד.
      הסתרת עמוד פייסבוק עסקי
      כמובן שלאחר שאת מסיימת את כל השינויים שאת רוצה לבצע בעמוד אל תשכחי לחזור לאותו מקום ולסמן בחזרה את האפשרות של "הדף פורסם".

  13. תומר
    תומר

    שלום, מדריך נהדר תודה
    יש לי שאלה, העסק שלי הוא בשותפות עם אדם נוסף
    השותף שלי פתח את דף העסק דרך המשתמש שלו
    יש אפשרות לקשר את הפרופיל שלי גם כן לדף? אם זה משנה בכלל?

    1. יוחאי ירמיהו
      יוחאי ירמיהו

      שלום תומר,
      תודה על השאלה המצוינת. זה נושא מספיק חשוב כדי לקבל חלק משלו במדריך אז אתה יכול לראות שעדכנתי בדף (בעמוד עצמו ולא בסרטון) פסקה נוספת עם הכותרת "הוספת הרשאות ומשתמשים לעמוד פייסבוק" אני מאמין שתוכל לקבל שם תשובות לשאלות שלך.

      וכמובן שאם משהו לא מובן או שיש שאלות נוספות בנושא תרגיש חופשי לשאול אותם כאן.

  14. שירלי
    שירלי

    היי אחלה מדריך !!!!
    רציתי רק לשאול , אמי חייבת לרשום בדף עסקי כתובת? אני לא רוצה שכל אחד יראה את הכתובת של העסק כי זה עסק מהבית , מה אפשר לעשות?
    אני מעדיפה למי שמעוניין ויפנה אלי אז להגיד כתובת להגעה

    1. יוחאי ירמיהו
      יוחאי ירמיהו

      שלום שירלי,
      אני לא בטוח שפייסבוק מחייבים להכניס כתובת אז אם את פותחת עמוד חדש תנסי לפתוח אותו ללא כתובת ואם זה לא מאפשר לך לעשות את זה תבחרי באפשרות של לא להציג את הכתובת בעמוד.

      אם מדובר בעמוד חדש אז עשיתי מדריך יותר עדכני והראתי שם איך אפשר להסתיר את הכתובת בשלב של פתיחת העמוד:
      https://www.bannerdesign.co.il/facebook-cover/facebook-business/

      אם מדובר על עמוד פייסבוק קיים אז תיכנסי להגדרות של העמוד (שימי לב שאת נכנסת להגדרות עמוד ולא להגדרות משתמש). בתפריט הימני תבחרי באפשרות של "פרטי דף" ותחת מיקום תורידי את הסימון מ-2 האפשרויות הבאות:

      – יש כתובת רחוב
      – לקוחות מבקרים בעסק שלי בכתובת הרחוב שלי (ביטול הסימון בתיבה זו יסתיר את הכתובת מהדף)

  15. לבונה
    לבונה

    שלום ותודה רבה על המדריך המצוין.

    יש לי שאלה –

    רשמתי משהו עבור ה"אודות" בדף הפייסבוק אבל זה מגביל ל 52 תווים. (זה האודות שרשום עם פרטים כגון טלפון, מייל וכו.)

    אני רואה שיש גם אפשרות לכתוב "אודות" ארוך יותר שמופיע כמו פוסט קבוע לפני ה"ביקורות".

    אני לא מוצאת איך עושים את זה…
    אודה לעזרתך.

    1. יוחאי ירמיהו
      יוחאי ירמיהו

      שלום לבונה,

      החלק שאת מדברת עליו הוא בעצם הסטורי (STORY) ויש לך שם אפשרות להגדיר כותרת ותיאור. הכותרת יכולה להיות אודות, את התיאור תוכלי להוסיף מתחת וניתן גם להוסיף תמונה. היכולת לערוך את הסטורי בפייסבוק היא בעמוד האודות.

      אם את לא רואה את האזור שבו את יכולה לערוך את זה אז יכול להיות שזה מותאם רק לתבניות עמוד מסוימות בפייסבוק ואת תצטרכי להיכנס להגדרות של העמוד (כפתור ההגדרות שמופיע מעל תמונת הנושא בפייסבוק העסקי שלך), בתפריט הימני תבחרי באפשרות של "תבנית ולשוניות" ותשני את התבנית לתבנית "עסקים".

      השינוי הזה יכול לשנות מעט את התצוגה של עמוד הפייסבוק אבל אם לא תאהבי את השינוי תוכלי לחזור בחזרה לתבנית שהייתה מסומנת לפני.

      1. לבונה
        לבונה

        תודה רבה על התשובה המפורטת.
        שיניתי את התבנית לעסקים וגם לשירותים אבל כשאני מבקשת להוסיף את לחצן "אודות" הלחצן לא מתעדכן ברשימת הלשוניות…

        מדוע זה קורה והאם יש פתרון אחר?
        תודה רבה מראש

        1. יוחאי ירמיהו
          יוחאי ירמיהו

          היי האודות בעמוד פייסבוק עסקי זה בדרך כלל "הסיפור" ואת מגדירה כותרת של אודות.

          אתה יכולה להוסיף את הפרטים שאת רוצה תחת עמוד אודות ושם יש לך את האפשרות להוסיף תמונה, כותרת ואת התוכן שאת רוצה.

          הוספת אודות בדף פייסבוק עסקי

          1. לבונה
            לבונה

            נכנסתי עכשיו דרך המחשב, ולא דרך הנייד, ומצאתי!!
            תודה רבה רבה על העזרה!

  16. יוני
    יוני

    איך אני מנתק דף עסקי מפרופיל שנפתח במיוחד בטעות
    פרופיל רגיל

    1. יוחאי ירמיהו
      יוחאי ירמיהו

      היי, יש לך את האפשרות להיכנס להגדרות עמוד (ההגדרות של העמוד העסקי ולא של הפרופיל הפרטי) ובהגדרות תחת הלשונית של כללי יש לך את האופציה הסרה/מחיקת דף פייסבוק בתחתית העמוד.

  17. קטיה
    קטיה

    היי תודה על המדריך..
    איך אני מוסיפה אופציה של ביקורות בדף
    העסקי שלי?

    בעבר אם רציתי שיהיו לי ביקורות בדף העסקי שלי הייתי נכנס ל about
    ומשנה את הקטגוריה של העסק ל local business
    שמה כתובת מדוייקת וזה היה נותן לי את האופציה של ביקורות בדף..
    כרגע אין אופציה כזאת.. מה אני עושה לא בסדר?

    1. יוחאי ירמיהו
      יוחאי ירמיהו

      היי קטיה, לצערי אני לא יודע
      ראיתי שהביקורות הוסרו גם מהעמוד שלי וניסיתי לשחק קצת עם ההגדרות ולא מצאתי דרך להחזיר אותו לתוך העמוד.

      יכול להיות שפייסבוק החליטו להסיר את זה מהעמוד וכרגע העמוד ביקורות נמצא רק בתפריט הצדדי ויכול להיות שזה באג וזה יחזור לעמודים בהמשך הדרך.

  18. שושי
    שושי

    שלום,
    אשמח לדעת האם אפשר לפתוח
    כמה עמודים עסקיים שונים, לעסקים שונים
    מעמוד הפייסבוק הפרטי שלי, ושלא יראו שאני מנהלת את העמודים? או עדיף לכל עמוד עסקי שלא שייך אלי אישית לפתוח פרופיל פייסבוק אחר?

    1. יוחאי ירמיהו
      יוחאי ירמיהו

      היי שושי,

      1) את יכולה לפתוח יותר מעמוד עסקי אחד על הפרופיל הפרטי וזה הרבה יותר נוח ופשוט. נכון להיום אני מנהל שישה עמודי פייסבוק עסקיים עם הפרופיל הפרטי שלי.

      2) לפני בערך שנה ניסיתי למצוא דרך לגלות האם אפשר לדעת מי האדם הפרטי שמנהל את העמוד העסקי בפייסבוק ולא מצאתי דרך. אז כל עוד לא תפרסמי בעמוד העסקי פרטים חופפים הקשורים אל הפרופיל הפרטי (למשל כתובת מייל זהה, טלפון זהה וכו'…) אני לא חושב שאפשר יהיה לדעת שאת מנהלת את העמוד העסקי.

      1. שושי
        שושי

        תודה רבה על המענה!:)

  19. מתנה
    מתנה

    שלום רב,
    האם ניתן לפתוח מחשבון פייסבוק אחד 2 דפים עסקיים?
    כמה דפים עיסקיים אפשר לפתוח מחשבון אחד?

    1. יוחאי ירמיהו
      יוחאי ירמיהו

      היי, זה אפשרי בהחלט.
      אני לא יודע מה המגבלה של הדפים אבל לי כרגע יש 7 דפים עסקיים בפייסבוק על חשבון אחד פרטי.

  20. אביה
    אביה

    היי
    תודה על המדריכים המעולים שיש לכם באתר.
    פתחתי בהדרכתכם חשבון עסקי בפייסבוק, ואני לא מצליחה להגיב לפוסטים ולהצטרף לקבוצות מהחשבון העסקי. רק מהחשבון האישי שלי. איך אני יכולה לעשות את זה מהעסקי?
    תודה רבה!

    1. יוחאי ירמיהו
      יוחאי ירמיהו

      היי, אני לא בטוח ב-100% אבל אני חושב שיש עכשיו אפשרות למנהל הקבוצה לאשר הצטרפות לקבוצה עם עמוד פייסבוק עסקי ויש גם את האפשרות לבטל את זה ולא לאפשר כניסה עם פרופיל עסקי.

      יכול להיות גם שפייסבוק העלו עדכון שלא מאפשר יותר להירשם לקבוצה עם פרופיל עסקי אבל אני לא בטוח בזה, ניסיתי גם עכשיו להצטרף לכמה קבוצות עם פרופיל עסקי ולא הייתה לי את האפשרות.

      תנסה לצפות בסרטון הבא (הבאנגלית) אולי הוא יאיר קצת אור בנושא:
      https://www.youtube.com/watch?v=uAQ84oN9EVs

      1. אביה
        אביה

        תודה רבה על התגובה המהירה!
        יש לזה פתרון כלשהוא? במיוחד שאני לא רוצה שהפרופיל העסקי יהיה קשור לאישי.
        וגם בקבוצות שלא צריך הרשמה אני לא מצליחה להגיב עם הפרופיל העסקי…
        האנגלית שלי לא משהו אז קשה לי להבין את הסרטון..

        1. יוחאי ירמיהו
          יוחאי ירמיהו

          לצערי אני לא חושב שיש לזה פתרון, את יכולה לנסות ולפתוח פרופיל פקיטיבי ולנסות ולקדם בו את העסק.

          החסרון של פרופיל פקטיבי הוא שפייסבוק מחר יכולים להחליט שהם חוסמים לך את החשבון והם עושים את זה לא מעט עם חשבונות חדשים, ואם לא תוכלי לאמת את החשבון הם לא יפתחו אותו מחדש (כשפייסבוק חוסמים פרופיל פרטי הם חוסמים גם את הפרופיל העסקי).

          בחלק גדול מהקבוצות בפייסבוק הם בכל מקרה לא אוהבים לאשר פרופילים עסקיים אז סביר להניח שהדרך הטובה ביותר היא להשתמש בפרופיל הפרטי.

          1. אביה
            אביה

            ואז אני מעלה את כל התוכן שלי בפרופיל הפרטי? סיכון גדול מידי, לא?
            כשאני מגיבה אני רוצה שאנשים יוכלו להגיע ישר לפרופיל העסקי כדי לקבל עוד אינפורמציה, ואני רואה הרבה אנשים שמגיבים עם פרופיל עסקי….

            1. יוחאי ירמיהו
              יוחאי ירמיהו

              את צריכה לראות אם הפרופיל שלהם הוא עמוד עסקי או פרופיל של אדם שהם משתמשים בו כפרופיל עסקי. בגדול ההבדל הוא שבעמוד עסקי אפשר גם לפרסם באופן ממומן ולקבל מידע סטטיסטי טוב יותר על העמוד.

              יש הרבה אנשים שמעלים את הפירוט על העסק בפרופיל אישי וברוב הקבוצות לא תוכלי להצטרך עם פרופיל עסקי אז עבורך זה כנראה הפתרון היחידי.

  21. נורית
    נורית

    ניתקתי בטעות את החיבור והשליטה מהפייס שלי לדף שלי. אין לי שליטה על הדף. אפשרי לחבר חזרה? הגישה לדף היא רק כעוקבת

    1. יוחאי ירמיהו
      יוחאי ירמיהו

      שלום נורית, תנסי להיכנס לפייסבוק ותלחצי על החץ של ההגדרות בתפריט העליון ליש השם של הפרופיל שלך.

      לאחר מכן תבחרי באפשרות של "Switch Profile" ותראי אם יש לך את האפשרות לשנות את הפרופיל לפרופיל אחר ואז אולי תהיה לך את האפשרות לערוך בחזרה את העמוד.

      פייסבוק בתקופה האחרונה עשו גם אצלי איזשהו שינוי שבו העמוד העסקי הפך לפרופיל נפרד אז כל פעם אני צריך להחליף בין הפרופילים.

  22. יעקב
    יעקב

    הי יוחאי.
    תודה על המדריך המשוקע והמפורט!

    יצרתי כבר דף עסקי בעזרת המדריך.

    ידוע לך מה יכולה להיות הסיבה לכך שכשאני חוזר לפרופיל האישי, כשאני מקליד את שם העסק, בדף ה'אודות' ב'מקום עבודה' , הדף של העסק לא מופיע לי בין האפשרויות?

    אני רואה שהרבה אנשים כן משתמשים בדבר הזה, (למשל, במקום לימודים אם אכניס 'אוניברסיטת תל אביב' יעלה הפרופיל המתוייג, או במקום עבודה 'אמזון' יפתח לי שלל אפשרויות לבחור, או 'העמוד הרשמי-')

    אבל משום מה לא מצליח לעשות את זה כשאני רוצה לציין את מקום העבודה שלי. (שכאמור אני בעצם רוצה לציין ש את שם העסק שלי שמגולם בדף העסקי. תמיד חשבתי שאם יש דף עסקי על עסק מסויים, אז הוא יופיע אוטומאטית ברשימה… )

    1. יוחאי ירמיהו
      יוחאי ירמיהו

      היי, לצערי אני לא כל כך בטוח שהבנתי את השאלה.

      אבל אם אתה רוצה לנסות למצוא פרופיל או מסוים אפשר לנסות ולהשתמש בסימן @ ולאחר מכן לכתוב את השם שאתה רוצה.

      1. יעקב
        יעקב

        זהו, שבפוסט או תגובה רגילה, זה אכן עובד נהדר.
        אבל כשמגיע להכניס את זה ל'מקומות עבודה' בדף ה'אודות' בפרופיל האישי, הוא לא מוצא דף כזה. למרות שהוא מוצא הרבה דפים אחרים…

        נגיד , אם אני הולך לפרופיל האישי שלך בפייסבוק, אני רואה ב'בקצרה' או ב'אודות' , שלמדת באוניברסיטת בר אילן. השלמת את הכיתוב מימה שפייסבוק הציעו לך. ככה שכשאלחץ על אוניברסיטת בר אילן המודגשת- אגיע לדף הרשמי של אוניברסיטת בר אילן.

        כנ"ל גם איפה שאתה עובד- YY development
        אם אלחץ אצלך בפרופיל האישי בפייסבוק, מייד אגיע למקום העבודה הרשמי שלך. שהוא למעשה בפייסבוק דף עסקי רשמי שפתחת.

        מקווה שהייתי יותר מובן.

        אז אחרי כל זה- אצלי זה לא עובד כשארצה להכניס את הדף הרשמי שלי, בצורה הזו.
        גם אם אוסיף לפני כן @.

        למרות שהשטרודל כן יעזור לי כשארצה לכתוב פוסט או לתייג את הדף שלי, בתוך תגובה על פוסט

        1. יוחאי ירמיהו
          יוחאי ירמיהו

          הבנתי, בהגדרות של הפרופיל הפרטי אם למשל אתה מוסיף מקום עבודה אין צורך להשתמש בסימן של @ ואתה פשוט רושים את השם ואם זה מוצא את העמוד העסקי אז אתה יכול להוסיף את זה.

          כנראה שהבעיה שלך מגיעה מהדף, אני כבר לא זוכר אפילו איך עושים את זה אבל תנסה לוודא שהדף שלך גלוי לכולם ולא מוגדר על פרטי. אם זאת לא הבעיה אז קשה לי לדעת מה כן.

          1. יעקב
            יעקב

            אוקי תודה לתשובה!

            עשיתי גם בלי @ ועוד לפני פתחתי לגלוי לכולם.
            כנראה זה משהו אחר, אנסה לחפש עוד.
            אולי משהו שקשרו לזה שפייסבוק לא הספיק לאנדקס את העמוד? (למרות שזה מעל שבוע באוויר, וכן מצליח לתייג, אז נשמע מוזר..)

            1. יוחאי ירמיהו
              יוחאי ירמיהו

              יכול להיות אבל לא נראה לי כי אם אתה מצליח לתייג את העמוד לדעתי זה אמור להופיע גם שם.

לא ניתן לפרסם תגובות

כלי נגישות