עדיין לא חברים שלנו ביוטיוב ובפייסבוק? :( חבל בדרך כלל אנחנו ממש נחמדים:

בונה אתרים » הטמעת פייסבוק Pixel באתר

הטמעת פייסבוק Pixel באתר

נכתב ע"י יוחאי ירמיהו8 תגובות

פיקסל (Pixel) של פייסבוק הוא כלי המאפשר לבצע מעקב כניסות לאתר שלכם לצורך פרסום ממוקד וטוב יותר בפייסבוק. בשונה מ-Google Analytics המיועד לניטור מעקב של כניסות באתר. Pixel משמש בעיקר לאלו מכם עם קמפיין פרסום בפייסבוק ובמידה ואתם לא מפרסמים שם אין צורך להוסיף את פיקסל לאתר.

במדריך הבא נלמד אתכם איך להוסיף את פיקסל של פייסבוק באתר וורדפרס ונסביר איפה צריך להכניס את הקוד עבור אלו מכם עם סוגי אתרים השונים מוורדפרס. נציין בנוסף שרצוי שיהיה לכם עמוד פייסבוק עסקי לפני שאתם מתחילים בתהליך של פרסום ממומן בפייסבוק.

ניתן לצפות בסרטון הדרכה הבא המסביר איך להוסיף את פיקסל (Pixel) לאתר

הוספת פיקסל (Pixel) של פייסבוק לאתר

איך לבנות אתר בחינם בשעה וחצי?

יש לי הצעה מעניינת עבורך, יצרתי הדרכה מלאה של למעלה משעה וחצי שתלמד אותך איך לבנות אתר מ-0 בחינם כולל רכישת אחסון ודומיין. נשמע מעניין? אשמח לשלוח לך אותה למייל.

למה צריך את פיקסל של פייסבוק?

לפיקסל של פייסבוק יש 3 יתרונות בעיקר עבור בעלי עסקים שמתכננים לפרסם את העסק

  1. באמצעות פיקסל תהיה לכם את האפשרות לבצע מעקב אחרי המרות (מילוי טופס יצירת קשר, ביצוע רכישה באתר, הרשמה לרשימת תפוצה וכו'…)
  2. על ידי מעקב כניסות לאתר תהיה לכם האפשרות לבצע קמפיין רימרקטינג (Remarketing). קמפיין זה יאפשר לכם להציג מודעות רק למי שביקר באתר שלכם.
  3. יכולת טירגוט לקהלים דומים – האפשרות היעילה ביותר כנראה שיש לפייסבוק להציע היא מציאת קהלים דומים. אז תוכלו למשל לעשות מעקב אחרי אנשים שרכשו מוצר באתר ולבקש מפייסבוק למצוא רק אנשים בעלי מאפיינים דומים לאלו שביצעו את הרכישה ולכוון את הפרסום אליהם.

במידה ואתם מתכננים לפרסם בפייסבוק ואתם זקוקים לעזרה בבניית התשתית יש לנו כמה שירותים שאולי יעזרו. אנחנו מציעים שירותים של בניית דף נחיתה, שירותי עיצוב מודעות לפייסבוק ולאלו מכן שמתכננים גם לפרסם בגוגל אנחנו מתמחים בנושא של עיצוב באנרים לגוגל. ואם אתם זקוקים לסיוע בשיפור המראה של עמוד הפייסבוק שלכם אנחנו מציעים גם שירותי עיצוב תמונת קאבר לפייסבוק.

יצירת חשבון מודעות חדש (Ad Account)

הדבר הראשון שאתם רוצים לעשות כאשר אתם מוסיפים את הפיקסל של פייסבוק לאתר שלכם זה ליצור חשבון מודעות חדש. השיטה הטובה ביותר לפעולה היא ליצור חשבון חדש לכל אתר ועל ידי כך תוכלו להוסיף Pixel נפרד לכל אחד מהאתרים שלכם.

על מנת ליצור חשבון מודעות חדש יש להיכנס לפייסבוק Business Manager מהקישור הבא:

https://business.facebook.com/

ואם עדיין אין לכם גישה אז אתם תצטרכו ליצור חשבון חדש. במידה ואתם כבר עושים פרסום לעסק בפייסבוק ויש לכם חשבון אז לחצו על גלגל השיניים שבפינה הימנית העליונה בעמוד ולאחר מכן לחצו על Ad Accounts בתפריט השמאלי.

בחלון המרכזי שיפתח לחצו על הכפתור Add ותבחרו באפשרות של Create a New Ad Account.

יצירת חשבון מודעות חדש בפייסבוק

בחלונית שתיפתח תגדירו את השם של החשבון החדש ולאחר מכן חזרו לעמוד הראשי של פייסבוק Business Manager (ניתן לעשות זאת על ידי לחיצה על הלוגו של פייסבוק) ובעמוד הראשי לחצו על החשבון החדש שכרגע יצרתם.

מציאת הקוד של פיקסל (Pixel) שצריך להוסיף לאתר

כעת מה שנותר לעשות זה למצוא את הקוד של פיקסל שיש להוסיף לאתר. אחרי שנכנסתם לנכס/אתר שיצרתם בשלב הקודם לחצו על הכפתור בראש המסך של "Ads Manager" ובחרו באפשרות של Events" Manager".

כניסה ל-Event Manager בפייסבוק

בחלון הבא יש לבחור באפשרות של "Switch to previous version" בראש המסך ולאחר מכן בתפריט הצדדי לחצו על הכפתור של "Add New Data Source" ולאחר מכן על הכפתור של "Facebook Pixel"

כניסה לפיקסל של פייסבוק

בחלון הבא בחרו באפשרות של "Manually add pixel code to site" ולאחר מכן תעתיקו את הקוד ובשלב הבא נדביק אותו באתר.

מציאת הקוד של פיקסל שצריך להוסיף

הוספת הקוד של פיקסל לאתר וורדפרס

במידה ויש לכם אתר וורדפרס אז אנחנו הולכים להשתמש בתוסף שפיתחנו בשם Tag Manager – Header, Body And Footer אתם מוזמנים גם לצפות בתוספים נוספים לוורדפרס שפיתחנו בעמוד של פיתוח תוסף וורדפרס.

אם עדיין אין לכם אתר וורדפרס או שאתם לא יודעים מה זה בקרו במאמר המסביר מה זה וורדפרס למידע נוסף ואם תחליטו שהגיע הזמן לעבור לוורדפרס אנחנו מציעים שירותי בניית אתרים בוורדפרס ונשמח לסייע.

ניתן ללחוץ על התמונה למטה כדי למצוא את התוסף שאתם צריכים להתקין:

תוסף Tag Manager להוספת פיקסל של פייסבוק

לאחר מכן בעמוד של התוסף תהיה לכם האפשרות להדביק באופציה הראשונה שבעמוד את הקוד של פיקסל ולאחר ההדבקה לחצו על שמירת שינויים ובכך סיימתם את התהליך והאתר שלכם יתחיל לבצע מעקב של פיקסל.

הוספת קוד פיקסל לאתר וורדפרס

הגדרת המרות בפיקסל

אחרי שסיימנו להגדיר את פיקסל של פייסבוק כעת אנחנו צריכים ליצור את ההמרה הראשונה שלנו. כנסו לחשבון שיצרתם ובתוך החשבון כנסו לאזור שבו אתם יכולים לראות את נתוני הפיקסל.

בתוך העמוד לחצו על "Create Custom Conversion" ושם בשדה של ה-URL תכניסו את הכתובת שאתם רוצים להגדיר כהמרה.

אז לצורך הדוגמא כאשר מישהו יוצר איתנו קשר הוא יועבר באופן אוטומטי לעמוד המציין שהטופס התקבל בהצלחה והעמוד הזה תמיד יהיה הכתובת הבאה:

https://www.yydevelopment.co.il/sent-mail/

אז על מנת לבצע בדיקת המרות לכל מי שיצר איתנו קשר נבחר בכתובת URL שמכילה את הביטוי /sent-mail וכך נדע שכל מי שמופיע תחת ההמרה שיצרנו הוא אדם שכבר השאיר פרטים באתר שלנו.

וכך נוכל להפסיק את הפרסום לאותו אדם או לחלופין לפרסם עבורו סוג תוכן שונה מאשר שאר האנשים.

יצירת המרה בפיקסל של פייסבוק

איך לדעת אם התקנתי את פיקסל כמו שצריך?

הדרך הכי פשוטה כדי לגלות האם התקנתם את פיקסל כמו שצריך היא לחכות יום ולהיכנס לחשבון למחרת ולבדוק אם מתחילים להצטבר נתונים בחשבון.

במידה ואתם לא רואים נתונים אז סביר להניח שביצעתם את ההתקנה בצורה לא טובה. דרך נוספת לחסרי הסבלנות היא על ידי התקנת תוסף בשם Facebook Pixel Helper שיאפשר לכם לראות האם פיקסל מותקן באתר שלכם בהצלחה וזה יראה כך:

בדקיה האם פיקסל של פייסבוק פעיל

כעת כל מה שנשאר לעשות זה להתחיל לפרסם את העסק שלכם באמצעות פייסבוק. במדריכים הבאים נלמד אתכם כל מה שאתם צריכים לדעת בנושא של פרסום בפייסבוק.

יש לכם שאלות או משהו להוסיף? שתפו אותנו בתגובות מתחת!

אם יש לכם שאלות או משהו להוסיף נשמח לשמוע מכם בתגובות מתחת ולסייע במידת הצורך.

עוד לא צפיתם בהדרכה? זה בחינם!

 אני רוצה ללמד אתכם לבנות אתר אחד בחינם. מדובר על הדרכה של למעלה משעה וחצי שבה אני אלמד אותך מ-0 לבנות אתר כולל רכישת אחסון ודומיין. לקבלת ההדרכה למייל באופן מיידי יש להשאיר פרטים מתחת.

אם אהבתם את המדריך ואתם רוצים לשתף אותו ניתן לעשות זאת על ידי לחיצה על כפתורי השיתוף מתחת:

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בטוויטר
שיתוף בוואטסאפ
שיתוף בלינקדאין
יוחאי ירמיהו

יוחאי ירמיהו

בעל תואר ראשון בלוגיסטיקה וכלכלה ותואר הנדסאי בתעשייה וניהול עם התמחות בשיווק.
מעצב גרפי ומפתח אתרים עם ניסיון מעשי של למעלה מעשור בכל מה שקשור לעולם הדיגיטלי. נינג'ה מומחה למערכת המופלאה לבניית אתרים שנקראת וורדפרס, וזהו בסך הכל :-).

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אתכם:

בניית קישורים לקידום בגוגל

יותר ויותר בעלי עסקים בוחרים לקדם את האתר בגוגל ללא מקדם אתרים באמצעות קנייה ובנייה של קישורים. במאמר הבא תוכלו ללמוד כל מה שצריך לדעת על בניית קישורים בצורה חכמה ונכונה.

מדריך העלאת אתר לאוויר

העלאת אתר לאינטרנט היא לא פעולה מסובכת. במדריך זה המיועד למתחילים נלמד אתכם כיצד לרכוש דומיין ושרת אחסון ומה עליכם לעשות על מנת להעלות את האתר שלכם לרשת.

פתיחת חשבון וואטסאפ עסקי

המדריך המלא לפתיחת וואטסאפ עסקי (WhatsApp Business). במדריך זה נלמד אתכם איך להגדיר את פרטי העסק, איך ליצור הודעות מהירות, איך לנהל את הלקוחות שלכם ועוד...

שיפור המרות בדף נחיתה

מעוניינים בדף נחיתה מנצח שיאפשר לכם לקבל הרבה יותר לידים ופניות עבור תקציב הפרסום שלכם? במאמר הבא תוכלו לצפות ב-17 דרכים שבהם תוכלו לשפר המרות בדף נחיתה.

פתיחת דף פייסבוק עסקי

פתיחת דף עסקי בפייסבוק היא פעולה פשוטה שלא מצריכה מאמץ או השקעה כספית. במדריך זה נלמד אתכם צעד אחר צעד איך לפתוח עמוד עסקי בפייסבוק בצורה נכונה.

הטמעת גוגל אנליטיקס בוורדפרס

גוגל אנליטיקס הוא כלי חשוב המאפשר מעקב וניתוח נתוני גולשי באתר. במדריך הבא נסביר לכם איך לפתוח חשבון Analytics ואיך להטמיע את אנליטיקס באתר בקלות.

8 תגובות

  1. עדי
    עדי

    היי, איפה אני רואה את הנתונים לאחר התקנת הפיקסל?
    עדי

    1. יוחאי ירמיהו
      יוחאי ירמיהו

      היי עדי,
      אפשר לראות את הנתונים ב-Business Manager של פייסבוק (איפה שאת מנהלת את המודעות). זה נמצא תחת האפשרות של Events Manger, אבל אלו לא נתונים שמעבירים מידע חשוב.

      אם את רוצה לקבל מידע ולבצע מעקב על כניסות לאתר אז אולי כדי לבדוק את גוגל אנליטיקס במקום את פייסבוק פיקסל:
      https://www.yydevelopment.co.il/google-analytics/

      1. עדי
        עדי

        אני משתמשת כבר בגוגל אנליטיקס ומי שאחראי לי על הפיסבוק חיבר לי את הפיקסל של פייסבוק- אבל אני מבינה שהוא לא ממש שימושי.. בכל מקרה- אם אני רוצה לדעת כמה אנשים נכנסו לאתר (או יותר טוב: עשו הזמנה) דרך מודעה ממומנת מפייסבוק ( או בכללי מפייסבוק)- איך אני עושה את זה?
        עדי

        1. יוחאי ירמיהו
          יוחאי ירמיהו

          היי, בשביל לעשות את זה את תצטרכי להגדיר המרה וזה משהו שהסברתי בסרטון שמופיע בראש העמוד. ממליץ שתצפי בו מההתחלה ועד הסוף ואולי זה יספק תשובות לשאלות שלך.

          אם זה לא מספק את התשובה ואותו אדם שחיבר את פיקסל לאתר שלך גם עוזר לך בפרסום אז תבקשי ממנו שיעזור ליצור המרה למכירה של מוצר ושיסביר לך איך לעקוב אחרי ההמרות.

          לצערי זה לא משהו שאוכל לספק לו תשובה תחת תגובה כי זה מכיל כמה שלבים בתהליך.

  2. אלי
    אלי

    שלום יוחאי, יש לך מדריך מאוד יפה ושאפו על פיתוח ה Tag Mamager לוורדפרס.
    אני אשמח לעזרה.

    אם בניתי דף נחיתה הצלחתי לשים פיקסל של פייסבוק, אבל אני לא מצליח להטמיע פיקסל להמרות לאחר השארת פרטים .
    עכשיו אני משתמש בבניית העמוד באלמנטור
    יש לי עוד כמה שאלות אשמח אם תוכל לסייע לי דרך המייל או טלפונית 🙂
    תודה רבה

    1. יוחאי ירמיהו
      יוחאי ירמיהו

      שלום אלי ותודה על התגובות,
      לצערי מעבר למה שמופיע במדריך כאן לא אוכל לסייע לך בנושא בנושא של פיקסל.
      בהצלחה

  3. יעל
    יעל

    הי, האם צריך ליידע את הגולש באתר שמותקן באתר הפיקסל הזה?

    1. יוחאי ירמיהו
      יוחאי ירמיהו

      היי, מומלץ להוסיף באתר עמוד של מדיניות פרטיות אבל אני לא חושב שזה חובה מבחינת חוקית בארץ. במדינות של האיחוד האירופי זה כן הפך לחובה (תעשי חיפוש בגוגל על GDPR לפרטים נוספים)

לא ניתן לפרסם תגובות

כלי נגישות